مجمع المسيحيين

ياميت اهلا وسهلا فيك انت غير مسجل عندنا في هذا المنتدى برجو منك الدخول او اذا انت جديد التسجيل في هذا المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مجمع المسيحيين

ياميت اهلا وسهلا فيك انت غير مسجل عندنا في هذا المنتدى برجو منك الدخول او اذا انت جديد التسجيل في هذا المنتدى

مجمع المسيحيين

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى مسيحي

شفاعة البابا كيرلس

back street boys
    back street boys
    عضو متميز
    عضو متميز

ذكر
    البلد : طنطا

حلو شفاعة البابا كيرلس

مُساهمة من طرف back street boys السبت مارس 21, 2009 2:49 am

عايز احكيلكو معجزة لطالب كان داخل في امتحان اسمه امتحان ادارة تسويق المهم الطالب ده مكنش يعرف اى حاجة خالص عن المادة نهائي ابيض بمعنى اصح وحاطط في دماغه ان الامتحان هيجى اختيارى زى كل سنة المهم جيه الامتحان نظرى الطالب ده يبص عل اى سؤال انه يكون عارفه مفيش يحاول يغش بردوه مفيش المهم اضايق جداا وطبق ورقة الاسئلة وقفل ورقة الاجابة وربع ايده وقال عشان خاطرى يا بابا كيرلس اقف جنبى ارجوك مش عايز اسقط السنة دى ومفيش يا جماعة دقيقتين بالظبط والمراقية قالتله خد يابنى تعالى اقعد هنا اقعد ورا واحد غششه كل حاجة المهم المراقبة قالتله حليت كويس قالها اه الحمد لله قالتله ادعيلي بقي قالها ربنا يخليكي يارب
    الشخص ده يا جماعة هووووووه اناااااااااااااااااااااااااااااااا ايوة اناااااااااااا
    بس انا مكنتش اعرف ان دعوتى هتستجاب كده بسرعة بجد البابا كيرلس ده شفيع الطلبة
    ياريت بجد كل واحد منا يطلبه في امتحاناته وازاماته وبجد هيكون معاكو

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 09, 2024 11:39 pm